Friday, October 5, 2012

SIREH EMAS

assalamualaikum..
hari ni ina nak share 1 produk yang sangat bagus untuk kita semua wahai kaum hawa...
hikhik...skema je ayat...
ok2...jom tengok..



7 barangan SIREH EMAS... DAPATKAN HARI INI....
  • XANZWHITE
  • SABUN SRI PUTRI
  • COLLEGEN GEL
  • GEL SIREH
  • HERBA LOTION SIREH
  • SRIKANDI
  • WARISAN PUTERI
Produk kosmeseutikal yg pertama di bangunkan dan di hasilkan Oleh sainstis SIRIM Berhad...


sangat sesuai utk kulit muka yg berjerawat.. beminyak.. dan berjeragat...


mengembalikan keanjalan wajah...


Khas utk mereka yg tahan pada kehangatan sireh.. boleh bertahan selama 2 ke 3 hari... harus melakukan senaman atau berbengkung...
 

Tak Perlu nak panas kan daun sireh dan tekapkan pada benjol bila anak2 terjatuh, semasa anak dara mengalami senggugut, bayi yang kembung perut, muntah2,batuk atau selesama... kena gigitan serangga.. Hanya perlu sapu pada tempat yg terasa sakit..

 
 
Srikandi mengandungi 9 herba terbaik di dunia dan kolagen Khasiat pati asli dan semulajadi dari 9 herba terbaik dunia dan kolagen untuk wanita, dirumus secara saintifik dan bioteknologi khusus sebagai minuman supplemen wanita yang tangkas dan cergas hebat. Pati asli dan semulajadi. menyerlah keayuan diri dan keperibadian wanita sensasi Badan lesu Cepat penat Hilang keghairahan Payu dara kecil dan kendur Keputihan Masalah Peranakan Sakit dan ngilu di sendi Haid tidak teratur Menopaus Pre-menopaus Obesiti Kulit Kusam dan Kering Angin badan Tidur terganggu.


Pencuci berasaskan herba untuk wanita dimana ia bertindak membantu menstabil pH wanita. Diformulasi secara tradisional berasaskan astrigen ekstrak herba sirih dan diadun dengan manjakani, pati sari bunga dan antiseptik untuk membantu mengurangkan keputihan. bau, pembiakan fungus disamping membantu menguatkan oto dan perjalanan darah. Ia memberi keselesaan dan kesegaran yang panjang..

 
with love
LOVINGFIRINA


No comments:

Post a Comment